معرفی ۵ مدل برتر نیو بالانس

در مورد برند نیو بالانس در مطلب گذشته صحبت کردیم و با آن بیشتر آشنا شدیم. محبوبیت کفش‌های نیو بالانس بین ورزشکاران، در فروش عمده آن بی‌تاثیر نبوده و توانسته در لیست محبوب‌ترین کفش‌های ورزشی سال‌های اخیر، جایگاه خوب خود را حفظ کند. در ادامه این مطلب بامیلو بلاگ، به پنج مدل برتر کفش‌های نیو بالانس، اشاره می‌کنیم.

مدل 420 – سبک‌ترین ریترو

new balance

استفاده از رنگ‌های سرمه‌ای، طوسی یا طلایی در مدل 420، یادآور استایل دهه 70 است. ترکیب دو بافت متفاوت جیر و نایلون هم به زیبایی آن افزوده است. جدا از ویژگی‌های ظاهری، کفی میانی با‌دوام و ضد شوک (EVA) این مدل، و همچنین زیره فوم سبک با لایه ای از پلاستیک فشرده، یاد‌آور همان اسنیکر سال 1982 انگلستان است.

مدل 999 – گرم‌کن تک‌رنگ

new balance

تمام جیر و تک‌رنگ بودن مدل 999، باعث شده مناسب استفاده همه‌روزه، به ویژه در هوای سرد باشد. تکنولوژی ضد شوک کفی میانی (ABZORB) و انعطاف‌پذیری و زیرسازی استثنایی این مدل هنگام فعالیت، راحتی بسیاری به همراه دارد.

مدل 860 – دونده سال

new balance

مدل 860 برای دویدن‌های روزانه یا تنها یک روزِ مسابقه، قابل اعتماد شما خواهدبود. زیرسازی این مدل باعث می‌شود در دویدن‌های طولانی احساس خستگی نکنید.  کفی اورتولایت (Ortholite) برای محافظت از قوس کف پا و راحتی بیشتر، رویه مشبک و بسیار سبک و الیاف بدون درز و دوخت، از ویژگی‌های متمایز این محصول هستند.

مدل 620 – شیک همیشگی

new balance

مدل 620 همچنان که ظاهر ریتروی گذشتگان خود را یدک می‌کشد، هم‌زمان استایلی شیک و ورزشی دارد. رویه مش کفش و فوم استفاده شده در زیره، آن را بسیار سبک ساخته است. این مدل با ست‌های غیر ورزشی نیز هماهنگی بالایی دارد و برای استفاده روزانه انتخاب مناسبی خواهد بود.

مدل 1500 – جعبه مداد رنگی

new balance

ترکیب رنگ‌های استفاده شده در مدل 1500 هارمونی خاصی دارد. زیره مقاوم و انعطاف‌پذیر آن، مناسب هر فعالیت ورزشی است. همچنین فیت جذب و جوراب مانند این کفش، احساس راحت خاصی را منتقل می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر